Saturday, 2 November 2019

საწრეო მუშაობის სამოქმედო გეგმა მე-4 კლასში



სამოქმედო გეგმა


თემების  ჩამონათვალი:

თემების დასახელება და მიზანი
აქტივობა
რესურსი
შეხვედრის დრო
1. გაერთიანებული შეხვედრა წრის წევრებთან, სამუშაო თემატიკის გაცნობა, წრის კოორდინატორის არჩევა
კენჭისყრა


1 შეხვედრა:
29.09.19
2.3.ჩემი სკოლა
მიზანი:
საკუთარი თავის საზოგადოების წევრად აღქმის უნარის  გამომუშავება.


გონებრივი იერიში: რა განსხვავებაა ძველ და თანამედროვე სკოლას შორის (მაგ.: ძველად - სასკოლო ფორმების სავალდებულოდ ტარება, განსხვავებული მერხები და სკამები, ამჟამად - ბუკების არსებობა და ინტერნეტის ხელმისაწვდომობა);  მოსწავლეების ჯგუფებად დაყოფა და პრეზენტაციების მომზადება: როგორი მინდა იყოს ჩემი სკოლა და რას შევცვლიდი მომავალში.

კალმისტარი, ფანქრები, რვეული, დაფა ,ცარცი
2 შეხვედრა:
03.10.19
10.10.19


4. ბავშვის უფლებები და მოვალეობები
მოსწავლემ უნდა შეძლოს მისი, როგორც ბავშვის, გარკვეული უფლება-მოვალეობებისა და პასუხისმგებლობების გაცნობიერება; დადგენილი წესებისა და კანონების საფუძველზე თავისი უფლებების რეალიზება და სხვისი უფლებების დაცვა.
















მუშაობა წყვილებში, დისკუსია.  წესების  შექქმნა და მსჯელობა.






ფერადი ქაღალდები, ფანქრები,სურათები
შეხვედრა:
17.10.19
5.ჩემი უფლებები და მოვალეობები სკოლაში
მიზანი:მოსწავლემ უნდა შეძლოს მისი, როგორც ბავშვის, გარკვეული უფლება-მოვალეობებისა და პასუხისმგებლობების გაცნობიერება; დადგენილი წესებისა და კანონების საფუძველზე თავისი უფლებების რეალიზება და სხვისი უფლებების დაცვა.

გონებრივი  იერიში, დისკუსია, მსჯელობა.
სახელმძღვანელო. სამუშაო  რვეული.


 შეხვედრა:
24.10.19
6. ისტორიისა და დროის  აღქმის უნარები.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ცხოვრებისეული სიტუაციების დროსთან დაკავშირება და ტერმინების _  წარსულის, აწმყოს, მომავლის _  ადეკვატურად გამოყენება;


 ბარათბი, გონებრივი იერეიში. ჯგუფირი  მუშაობა, დისკუსია.
როლური თამაში, რომელშიც პედაგოგი მოგზაურის როლს მოირგებს, გიდების როლში მყოფი მოსწავლეები კი ერთმანეთთან დისკუსიას მართავენ იმის შესახებ, თუ მათ თემში რა უნდა გააცნონტურისტსდა რატომ;
ფოტოებზე წარმოდგენილი ობიექტების დაჯგუფება იმის მიხედვით, წარმოადგენენ თუ არა ისინი ღირსშესანიშნაობას (T დიაგრამის მიხედვით).


თაბახის  ფურცლები, ფანქრები. სტიკერები.


 შეხვედრა:

31.10.19
7.ჩემი პატარა სამშობლო
მიზანი:მოსწავლემ უნდა შეძლოს ლეგენდებისა და მითების, მნიშვნელოვანი ისტორიული მოვლენებისა და პიროვნებების ლოკალურ გარემოსთან დაკავშირება; ქვეყნის განვითარებაში პიროვნების როლის გაცნობიერება.



დისკუსია,  მსჯელობა. გონებრივი იერიში,  ფილმის  ჩვენება.
საუბრები  სამშობლოს მნიშვნელობაზე  და  როლზე. მსჯელობა  _  მე  როგორც  მოქალაქე, ვინ ვარ  ჩემი  ქვეყნისთვის.


სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული. პლაკატები, ფორმატები.  ფერადი ქაღალდები, ფანქრები. ანიმაციები. ბუკი

1 შეხვედრა
07.11.19
8.ჩემი და სხვების უსაფრთხოება
მიზანი:მოსწავლემ უნდა შეძლოს უსაფრთხოების წესების დაცვის მნიშვნელობის გააზრება და საგანგებო და საყოფაცხოვრებო სიტუაციებში შესაბამისად მოქმედება (მაგ.: ქუჩაში მოძრაობისას, ტრანსპორტში ყოფნისას, ექსკურსიაზე, ლაშქრობისას, ბუნებრივი კატასტროფებისას);


ბარათბი, გონებრივი იერეიში. ჯგუფირი  მუშაობა, დისკუსია. ფილმის  ჩვენება.

სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული. პლაკატები, ფორმატები.  ფერადი ქაღალდები, ფანქრები. ანიმაციები. ბუკი


 შეხვედრა
14.11.19
9.მშობლიური მხარის ბუნების თავისებურებები
მიზანი:რესურსების  სწორად გამოყენება.
ხარჯვისა და დაზოგვის  უნარის  გამომუშვება.
 პასუხისმგებლობის  გრძნობის განვითარება.


გონებრივი იერიში  თემაზე  საქართველოში არსებული  ბუნებრივი რესურსები.  ჯგუფებში  მუშაობა-რესურსების  სწორად  გამოყენება  და  ახალი იდეების   შექმნა.დისკუსია  და  მსჯელობა, მოცემულ  საკითხებზე.
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული. პლაკატები, ფორმატები.  ფერადი ქაღალდები, ფანქრები. ანიმაციები. ბუკი

 შეხვედრა
21.11.19


No comments:

Post a Comment