სამოქმედო გეგმა
თემების ჩამონათვალი:
თემების
დასახელება და მიზანი
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
შეხვედრის
დრო
|
1. გაერთიანებული შეხვედრა წრის წევრებთან, სამუშაო თემატიკის
გაცნობა, წრის კოორდინატორის არჩევა
|
კენჭისყრა
|
1
შეხვედრა:
29.09.19
|
|
2.3.ჩემი სკოლა
მიზანი:
საკუთარი თავის საზოგადოების წევრად აღქმის უნარის გამომუშავება.
|
გონებრივი
იერიში: რა განსხვავებაა ძველ და თანამედროვე სკოლას შორის (მაგ.: ძველად - სასკოლო ფორმების სავალდებულოდ ტარება, განსხვავებული მერხები და სკამები, ამჟამად - ბუკების არსებობა და ინტერნეტის ხელმისაწვდომობა); მოსწავლეების ჯგუფებად დაყოფა და პრეზენტაციების მომზადება: როგორი მინდა იყოს ჩემი სკოლა და
რას შევცვლიდი მომავალში.
|
კალმისტარი,
ფანქრები, რვეული, დაფა ,ცარცი
|
2
შეხვედრა:
03.10.19
10.10.19
|
4. ბავშვის უფლებები და მოვალეობები
მოსწავლემ უნდა შეძლოს მისი, როგორც ბავშვის,
გარკვეული უფლება-მოვალეობებისა და პასუხისმგებლობების გაცნობიერება; დადგენილი წესებისა
და კანონების საფუძველზე თავისი უფლებების რეალიზება და სხვისი უფლებების დაცვა.
|
მუშაობა წყვილებში, დისკუსია. წესების
შექქმნა და მსჯელობა.
|
ფერადი ქაღალდები, ფანქრები,სურათები
|
შეხვედრა:
17.10.19
|
5.ჩემი უფლებები და
მოვალეობები სკოლაში
მიზანი:მოსწავლემ უნდა შეძლოს მისი, როგორც ბავშვის,
გარკვეული უფლება-მოვალეობებისა და პასუხისმგებლობების გაცნობიერება; დადგენილი წესებისა
და კანონების საფუძველზე თავისი უფლებების რეალიზება და სხვისი უფლებების დაცვა.
|
გონებრივი იერიში, დისკუსია, მსჯელობა.
|
სახელმძღვანელო. სამუშაო რვეული.
|
შეხვედრა:
24.10.19
|
6. ისტორიისა და დროის აღქმის უნარები.
მოსწავლემ
უნდა შეძლოს ცხოვრებისეული
სიტუაციების დროსთან დაკავშირება და ტერმინების _ წარსულის,
აწმყოს, მომავლის _ ადეკვატურად
გამოყენება;
|
ბარათბი, გონებრივი იერეიში. ჯგუფირი მუშაობა, დისკუსია.
როლური თამაში, რომელშიც პედაგოგი მოგზაურის როლს მოირგებს, გიდების როლში მყოფი მოსწავლეები კი ერთმანეთთან დისკუსიას მართავენ იმის შესახებ, თუ მათ თემში რა უნდა გააცნონ „ტურისტს“ და რატომ;
ფოტოებზე წარმოდგენილი ობიექტების დაჯგუფება იმის მიხედვით, წარმოადგენენ თუ არა ისინი ღირსშესანიშნაობას (T დიაგრამის მიხედვით).
|
თაბახის ფურცლები, ფანქრები. სტიკერები.
|
შეხვედრა:
31.10.19
|
7.ჩემი პატარა
სამშობლო
მიზანი:მოსწავლემ უნდა შეძლოს
ლეგენდებისა და მითების, მნიშვნელოვანი ისტორიული მოვლენებისა და პიროვნებების ლოკალურ
გარემოსთან დაკავშირება; ქვეყნის განვითარებაში პიროვნების როლის გაცნობიერება.
|
დისკუსია,
მსჯელობა. გონებრივი იერიში, ფილმის ჩვენება.
საუბრები
სამშობლოს მნიშვნელობაზე და როლზე. მსჯელობა _ მე როგორც
მოქალაქე, ვინ ვარ ჩემი ქვეყნისთვის.
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული. პლაკატები, ფორმატები. ფერადი ქაღალდები, ფანქრები. ანიმაციები. ბუკი
|
1
შეხვედრა
07.11.19
|
8.ჩემი და სხვების
უსაფრთხოება
მიზანი:მოსწავლემ უნდა შეძლოს უსაფრთხოების
წესების დაცვის მნიშვნელობის გააზრება და საგანგებო და საყოფაცხოვრებო სიტუაციებში
შესაბამისად მოქმედება (მაგ.: ქუჩაში მოძრაობისას, ტრანსპორტში ყოფნისას, ექსკურსიაზე,
ლაშქრობისას, ბუნებრივი კატასტროფებისას);
|
ბარათბი,
გონებრივი იერეიში. ჯგუფირი მუშაობა,
დისკუსია. ფილმის ჩვენება.
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული. პლაკატები, ფორმატები. ფერადი ქაღალდები, ფანქრები. ანიმაციები. ბუკი
|
შეხვედრა
14.11.19
|
9.მშობლიური მხარის
ბუნების თავისებურებები
მიზანი:რესურსების სწორად გამოყენება.
ხარჯვისა და დაზოგვის უნარის
გამომუშვება.
პასუხისმგებლობის გრძნობის განვითარება.
|
გონებრივი
იერიში თემაზე საქართველოში არსებული ბუნებრივი რესურსები. ჯგუფებში
მუშაობა-რესურსების სწორად გამოყენება
და ახალი იდეების შექმნა.დისკუსია და
მსჯელობა, მოცემულ საკითხებზე.
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული. პლაკატები, ფორმატები. ფერადი ქაღალდები, ფანქრები. ანიმაციები. ბუკი
|
შეხვედრა
21.11.19
|
No comments:
Post a Comment