სამოქმედო გეგმა
თემების
ჩამონათვალი:
თემების
დასახელება და მიზანი
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
შეხვედრის
დრო
|
1.ჯანსაღი ცხოვრების
წესი სკოლაში
მიზანი:
მოსწავლემ უნდა შეძლოს
ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა (პირადი
ჰიგიენა, ჯანსაღი
კვება, სპორტული აქტივობები)
|
ჯანსაღი
და
არაჯანსაღი
საკვები
პროდუქტების
სურათების
კლასიფიცირება
ნიშნით:
მისაღები,
მიუღებელი,
არასასურველი; გონებრივი იერიში თემაზე: როგორ ამოვიცნოთ ვადაგასული პროდუქტი;· დისკუსია თემაზე: რატომ არ ყიდულობენ მშობლები არაჯანსაღ პროდუქტს: მაგ:, ე.წ. ჩიპსებს, გაზიან·
სასმელებს,
T დიაგრამაზე
ბავშვების
სურვილების/მშობლების
არგუმენტების
გამოსახვა; კონკურსის ჩატარება: ვინ მეტ რჩევას მისცემს უმცროს და-ძმებს ჯანსაღი ცხოვრების წესთან·
დაკავშირებით
(პირადი
ჰიგიენის
დაცვა,
ჯანსაღი
კვება,
სახლის
დალაგება,
პირადი
ნივთების
მოვლა,
ფიზიკური
აქტივობები)
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული. პლაკატები, ფორმატები. ფერადი ქაღალდები, ფანქრები,სურათები
|
შეხვედრა:
26.09.19
|
2.3.ჩემი სკოლა
მიზანი:
საკუთარი თავის საზოგადოების წევრად
აღქმის უნარის გამომუშავება.
|
გონებრივი
იერიში:
რა
განსხვავებაა
ძველ
და
თანამედროვე
სკოლას
შორის
(მაგ.:
ძველად
- სასკოლო
ფორმების
სავალდებულოდ
ტარება,
განსხვავებული
მერხები
და
სკამები,
ამჟამად
- ბუკების
არსებობა
და
ინტერნეტის
ხელმისაწვდომობა); მოსწავლეების ჯგუფებად დაყოფა
და
პრეზენტაციების
მომზადება:
როგორი
მინდა
იყოს
ჩემი
სკოლა
და რას
შევცვლიდი
მომავალში.
|
კალმისტარი,
ფანქრები, რვეული, დაფა ,ცარცი
|
2
შეხვედრა:
04.10.19
11.10.19
|
4.სკოლაში ქცევის წესები
მიზანი:
მოსწავლემ
უნდა შეძლოს მისი, როგორც ბავშვის,
გარკვეული უფლება-მოვალეობებისა და პასუხისმგებლობების გაცნობიერება; დადგენილი წესებისა
და კანონების საფუძველზე თავისი უფლებების რეალიზება და სხვისი უფლებების დაცვა.
საფუძველზე
|
მუშაობა წყვილებში, დისკუსია. წესების
შექქმნა და მსჯელობა.
|
ფერადი ქაღალდები, ფანქრები,ფორმატები.
|
შეხვედრა:
18.10.19
|
5.ჩემი უფლებები და
მოვალეობები სკოლაში
მიზანი:მოსწავლემ უნდა შეძლოს მისი, როგორც ბავშვის, გარკვეული უფლება-მოვალეობებისა
და პასუხისმგებლობების გაცნობიერება; დადგენილი წესებისა და კანონების საფუძველზე
თავისი უფლებების რეალიზება და სხვისი უფლებების დაცვა.
|
გონებრივი
იერიში, დისკუსია, მსჯელობა.
|
სახელმძღვანელო. სამუშაო რვეული.
|
შეხვედრა:
25.10.19
|
6.ჩემი კლასი
მიზანი : მოსწავლეებმა იმსჯელონ თავიანთი კლასის შესახებ.
იცავენ თუ არა ისინი მათ მიერ
წინა შეხვედრებზე შექმნილ
ქცევის წესებს. როგორი
დამოკიდებულება აქვთ „მეზობელ“ კლასებთან
და სხვადასხვა საგნის
მასწავლებლებთან.
|
ბარათბი, გონებრივი იერეიში. ჯგუფირი მუშაობა, დისკუსია.
|
თაბახის
ფურცლები, ფანქრები. სტიკერები.
|
შეხვედრა:
01.11.19
|
7.ჩემი პატარა სამშობლო
მიზანი:მოსწავლემ უნდა შეძლოს ლეგენდებისა და მითების,
მნიშვნელოვანი ისტორიული მოვლენებისა და პიროვნებების ლოკალურ გარემოსთან დაკავშირება;
ქვეყნის განვითარებაში პიროვნების როლის გაცნობიერება.
|
დისკუსია, მსჯელობა. გონებრივი
იერიში, ფილმის ჩვენება.
საუბრები სამშობლოს მნიშვნელობაზე და როლზე.
მსჯელობა _ მე როგორც მოქალაქე, ვინ ვარ ჩემი
ქვეყნისთვის.
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული. პლაკატები, ფორმატები. ფერადი ქაღალდები, ფანქრები. ანიმაციები. ბუკი
|
შეხვედრა
08.11.19
|
8.ჩემი და სხვების უსაფრთხოება
მიზანი:მოსწავლემ უნდა შეძლოს უსაფრთხოების
წესების დაცვის მნიშვნელობის გააზრება და საგანგებო და საყოფაცხოვრებო სიტუაციებში
შესაბამისად მოქმედება (მაგ.: ქუჩაში მოძრაობისას, ტრანსპორტში ყოფნისას, ექსკურსიაზე,
ლაშქრობისას, ბუნებრივი კატასტროფებისას);
|
ბარათბი, გონებრივი იერეიში. ჯგუფირი მუშაობა, დისკუსია. ფილმის ჩვენება.
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული. პლაკატები, ფორმატები. ფერადი ქაღალდები, ფანქრები. ანიმაციები. ბუკი
|
შეხვედრა
15.11.19
|
9.მშობლიური მხარის ბუნების თავისებურებები
მიზანი:რესურსების სწორად გამოყენება.
ხარჯვისა და დაზოგვის უნარის
გამომუშვება.
პასუხისმგებლობის გრძნობის განვითარება.
|
გონებრივი იერიში თემაზე
საქართველოში არსებული ბუნებრივი
რესურსები. ჯგუფებში მუშაობა-რესურსების სწორად
გამოყენება და ახალი იდეების შექმნა.დისკუსია და
მსჯელობა, მოცემულ საკითხებზე.
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული. პლაკატები, ფორმატები. ფერადი ქაღალდები, ფანქრები. ანიმაციები. ბუკი
|
შეხვედრა
22.11.19
|
No comments:
Post a Comment